Ziua a 3-a – Post negru

  1. 1.    Ziua 3 Se pare ca nu am dormit toata noaptea ! Si cand apucam sa atipesc , visam doar sticle cu apa si repetam ca tin post negru cu apa ! Asta este ! Dar cand m-am urcat pe cantar , am uitat ca nu am dormit  ! Minus un kilogram ! Nici nu mai conteaza ! Sunt putin palida la fata , ochii se duc usor mai in fundul capului , dar nu am nici un simptom  de rau ! Inca nu am senzatii de ameteala , nu am senzatia de foame ! Nici nu s-a instalat ! Cred ca scap fara sa imi fie foame ! Si ca sa pun capac si sa vad cat sunt de rezistenta , ma uit zilnic la un program Tv unde doar se  gateste ! Asa imi  intaresc si mai mult dorinta de a merge cat mai departe cu postul ! Nu spun ca reusesc 40 de zile , dar vreau sa tin cat mai mult timp posibil ! Apa am inceput sa beau de la ora 16.00 -250 ml , apoi la 18 :00 , la 20 :00 si la 22 :00 cate 250 ml de apa plata cu gheata  .

Lasă un răspuns

