Ziua a 2 – a de post negru !

  1.   Cea de-a 2-a zi a inceput bine ! M-am trezit la ora 6.00 , fara nici un fel de probleme . Cu toate ca am citit in mai multe postari ale celor care au tinut acest post de 40 de zile  , in care se recomanda doar o usoara curatate a dintilor , eu m-am splat normal . ( de pare ca pasta de dinti iti declanseaza senzatia de foame mai mult decat normal  in perioada postului ) . Astept sa vad . Oricum este un experiment  pentru mine si asa voi vedea ce se intampla , ce senzatii am  , care este cauza lor , si mai ales daca pot sa il duc pana la capat sau nu !
  2. Ora 17 :00 Am baut 100 ml de apa  . Inca nu am nici o senzatie de nimic ! Parca se aud ceva zgomote infundate din directia intetinelor , dar ceva foarte vag !
  3. Ora 19.00 ora 21.00 si ora 22.00 – am baut cate 250 ml de apa rece cu gheata ! Este foarte cald !!!!

Lasă un răspuns

