Prima zi

Prima zi de post negru !  Este ora  12 :57 si pana la aceasta ora nu am baut nici un strop de apa ! inca nu imi este sete ! Eu nu am senzatia de foame ! Sper sa am ceva rezultate pozitive !

Si sper sa reusesc sa  inving bolile cumplite care au pus stapanire pe corpul meu  ! Vom vedea pe parcurs cum decurg lucrurile ! Imi urez multa bafta !!!!!! Sper sa fiu serioasa si sa ma tin de treaba !!!!!

Acum incep sa ma documentez si sa imi pregatesc regimul alimentar pentru persoanele care au fost supuse unei interventii chirurgicale de micsorare a stomacului !

Deoarece in cele 40 de zile , si stomacul meu se va micsora considerabil ! Sper sa nu ma fac de ras si sa ma tin de treaba pana la capat ! Sper sa va pot tine la curent cu evolutia mea !

Ora 17.00 acum am baut 100 ml de apa  . Ideea este ca mai mult am senzatia de foame datorita faptului ca am spus ca tin post negru !

Alta data stateam nemancata si pana la 20-21 si nu simteam nevoia sa mananc . Astazi m-am luptat cu toate tentatiile . Ora 20.00 iar am baut apa , dar de dta asta  250 ml .

Ora  21.30 – inca 250 ml de apa

Ora  23:00  – Somn de voie  !

Lasă un răspuns

