Salatat de ton si castraveti

salata de ton cu castravete

Ingrediente  :

1 castravete  ( mare ) sau 3-4 castraveciori

castravete

200 gr ton in apa

ton

2 catei de usturoi

catei de usturoi curatati

1 ceapa  mica

ceapa mica

2-3 fire de verdeata   ( dupa gust ) – eu am folosit patrunjel

patrunjel-verde-tocat

Zeama de lamaie

zeama de lamaie

Sare

piper

Modul de preparare  :

Se spala bine castravetele , cepa , usturoiul , verdeata  . Castravetele se taie in bucati mai mari  , sa poata fi mancat cu furculita  restul ingredientelor se toaca marunt ! Eu am pisat usturoiul si l-am facut pasta , sa pot scoate toate aromele din el .

Se amesteca toate ingredientele cu tonul  ( se scurge apa din conserva de ton in prealabil ) .

Se condimenteaza dupa gust  !

Pofta mare  !

pizap.com13757812758231

Este o varianta grozava pentru un pranz rapid  . Poate fi preparat de dimineata si pus intr-o caserola si luat la servici  ! Se mentine foarte bine pana la pranz .

Aceasta salata poate fi facuta si cu spanac in loc de castravete   !

3 gânduri despre „Salatat de ton si castraveti

Lasă un răspuns

