Pulpe de pui la cuptor cu salata verde si rosii cherry

pulpa de pui la cuptor cu salata verde si rosii cherry

Ingrediente ( pt 4 portii )  :

Pentru pulpe:

007

4 Pulpe de pui ( fara piele )

Legume diverse ( ce va ramane din ziua precedenta ! Un colt de ardei gras , o bucatica de telina , de pastarnac , un morcov , o  jumatate ceapa  , etc  . Eu le pun intr-o caserola  , in pungute individuale si le tin in frigider chiar si 2-3 zile , pana le gasesc intrebuintare  ! )

12k_141032

Usturoi 3-4 catei

usturoi

Sare

piper

sare-si-piper-

Pentru salata :

1 buc salata verde ( eu am folosit salata creata  )

salata verde creata

200 gr rosii cherry

rosii cherry 2

sare

sare

1 lingurita de ulei de masline

ulei de masline

otet

Modul de preparare :

Pulpele de pui  se pun la fiert impreuna cu legumele ( ce aveti prin casa  ! Pot fi si bucatele ! ) , cu sare , piper si usturoiul taiat marunt  . Se lasa sa fiarba  10-15 minute ! Se scoate carnea din oala si se aseaza pe hartia de copt  dintr-o tava !025

Se baga la cuptor pentru 30 de minute ! Sa aveti grija sa intoarceti carnea supa 20 de minute pentru a se rumeni frumos pe ambele parti !

028

Observatie : Zeama in care am fiert pulpele , am lasat-o putin sa se aseze , am strecurat-o de 3 ori si apoi am pus-o intr-o sticla si o pastrez la frigider pentru o supa de pui , sau un alt preparat la care am nevoie de supa de pui ! Poate fi tinuta maxim 4-5 zile in frigider .

Salata verde si rosiile  le spalam  bine ! Le lasam la scurs   , iar apoi rupem cu mana frunzele salatei  ( nu taiem salata verde cu cutitul , pentru ca oxideaza salata  ) , le punem intr-un bol unde vom prepara salata , Rosiile cherry le taiem in 2  ( ale mele erau mici mici  cam 0.8 cm in diametru   ; Daca sunt mai marisoare pot fi taiate in 4 ) .

Asezonam cu sare  , uleiul de masline si un strop de otet !

Apoi punem o pulpa intr-o farfurie langa care asezam o portie zdravana de salata  !

pulpe de pui la cuptor cu salata verde si rosii cherry 006

Pofta buna va doresc !

Aceasta a fost cina mea de aseara  .

Un gând despre „Pulpe de pui la cuptor cu salata verde si rosii cherry

Lasă un răspuns

