Varza calita la cuptor

varza_calita_la cuptor

1 kg varza verde si aceeasi cantitate de varza murata se taie marunt se aseaza intr-un vas de yena in straturi .

Apoi se adauga suc de rosii si o cana de apa .

Eu nu am mai adaugat sare ca era varza murata sarata .

Vasul il acoperiti cu un capac !

Am bagat la cuptorul preincalzit la 200 ° C  pt 30 de minute .

Cu 10 minute inainte sa il scot i-am dat jos capacul  si am lasat sa se rumeneasca putin partea de sus . Pofta mare ! Se poate manca cu pulpe de pui sau orice carne doriti !

Daca vreti puteti pune si carne direct in amestecul de varza !

UN DELICIU !!!!!!
Pofta mare !

varza-verde-150x150

varza-murata-2

suc de rosii

vas-yena-cu-capac-oval

016

013

020

Lasă un răspuns

