Pizza Manu

pizza

Reteta :
Pt blat : 1 ou
2 linguri branza 0 %
2 linguri gluten de grau

sare

Pt. umplutura
1 ou + 2 lingurite de branza 0 %
sunca de pui
ciuperci
ardei gras verde si rosu
tofu
Mod de preparare :
Pt. Blat :
Se amesteca toate ingredientele , se formeaza o compozitie asemanatoare cu aluatul de clatite , dar mai gros ! L-am turnat in tava pentru pizza am intins cu o lingura compozitia in mod egal si l-am bagat 5 minute in cuptorul preincalzit la 180 °C.
Intre timp am tocat ingredientele pentru umplutura .
Am scos blatul din cuptor , am asezat peste el cele pregatite si apoi am adaugat peste toate oul si cele 2 lingurite de branza ( batute impreuna ) .
Apoi am bagat din nou tava in cuptor pentru 15-17 minute !
A iesit o pizza delicioasa !
Va urez Pofta buna !

Image

Lasă un răspuns

