Cozonac cu crema de cacao

cozonac cu crema de cacao

Pentru 2 cozonacei ( tava silicon 20X9 cm)

500 g branza

160 g gluten de grau ( 9 linguri )

80 g  amidon de porumb ( 4 linguri )

4 linguri  lapte praf degresat

1 plic de praf de copt

3 linguri de indulcitor lichid

1 lingura de cacao

Coaja rasa de portocala si /sau lamaie

Esente !

Se pune intr-un vas  branza , glutenul , amidonul , laptele praf , praful de copt si indulcitorul .Se framanta bine   ( cam 3-5 minute ) .

Daca este aluatul prea moale adaugati gluten fara frica .

Punem aluatul rezultat in  folie si il bagam la frigider  pentru  30-45 de minute .

Scoatem aluatul , taiem ¼ din aluat si amestecam cu cacao .

Eu am impartit aluatul alb in 2  si aluatul negru in 2 .

Am intins foi . Am suprapus o foaie neagra pe o foaie alba , am rulat si am bagat in tava !( data viitoare il voi face impletit ! acum a fost de proba ! ) 

Am uns cu ou !

Se baga la cuptor  la  180 °C pt 15-20 de minute !

Pofta mare !

 

Image

Lasă un răspuns

