Chifle cu chimen ( atentie sunt interzise persoanelor cu intoleranta la gluten )

chifle cu chimen

Ingrediente :

5 linguri gluten de grau

½ plic de praf de copt

Sare

Chimen 2 lingurite

Apa  ( eu am folosit 150 ml de apa ) .

 

Mod de preparare :

Se amesteca ingredientele uscate , apoi se adauga treptat apa , pana se formeaza un aluat compact .

Aluatul format nu necesita framantare prea multa maxim 1 minut !

Eu am facut o baghetuta si  5 chifle din acest aluat !

Le-am uns cu galbenus de ou !

Le-am bagat la cuptorul preincalzit la 180 °C pentru 10-15 minute , verificati ! Cand s-au rumenit le scoateti !

Baghetuta am taiat-o in feliute , le-am bagat in cuptor din nou si le-am lasat  pana s-au rumenit usor , apoi femiutele le-am frecat cu un catel de usturoi si s-au transformat in Bake rolls cu usturoi !

Pofta mare !  Image

Un gând despre „Chifle cu chimen ( atentie sunt interzise persoanelor cu intoleranta la gluten )

  1. Pingback: Pate de ficat | Sanatate si nutritie

Lasă un răspuns

