5 moduri in care sa arzi grasimea

5 Moduri in care se ard grasimile 5 MODURI IN CARE SA ARZI GRASIMEA

Este vara, cald si vrei sa mergi la mare, la plaja, aratand cat mai bine in costumul de baie. Ce te faci insa cu grasimea acumulata de-a lungul iernii, care pare sa nu vrea sa dispara la fel de repede pe cat s-a depus?

Exista cateva trucuri care te vor ajuta cu siguranta, dupa cum sugereaza Msn:

Lasa deoparte ganterele prea grele

Nu este nevoie sa manuiesti niste gantere excesiv de grele pentru a vedea cele mai bune rezultate. Un studiu recent al Universitatii McMaster arata ca ridicatul ganterelor mai usoare (necesita aproximativ 30% efort si poti repeta exercitiul de 24 de ori, pana la epuizare) este la fel de eficient ca ridicatul celor mai grele (care folosesc 90% din energia corpului si nu poti repeta exercitiul decat de 5-10 ori). Important este ca grupa de muschi sa fie lucrata intens si corect.

Exerseaza din greu

Cu cat esti mai activa, cu atat vei lucra mai intens in sala de sport, ceea ce ajuta foarte mult la arderea grasimilor. Prin viteza iti cresti bataile inimii semnificativ.

Ramai cu picioarele pe pamant

Cand vrei sa arzi grasimi, vei reusi mult mai repede sa faci acest lucru alergand decat mergand cu bicicleta, dupa cum arata un studiu al Universitatii din Birmingham.

Ia exemplul iepurelui

Exersatul incet si meticulos nu este cea mai buna metoda de a arde grasimi. Noile cercetari arata ca cei care slabeesc 1 kilogram si jumatate pe saptamana au sanse mai mari sa atinga rezultate impresionante pe termen lung decat cei care slabesc doar un kilogram pe saptamana.

Cei care slabesc in ritm alert au de 5 ori mai multe sanse sa piarda 10% din greutatea corporala in 18 luni, in comparatie cu cei care urmeaza un proces extrem de gradat.

Ai grija de abdomen

Exercitiile fizice sunt cheia unui abdomen plat. Subiectii care au luat parte la un studiu de la Universitatea din Alabama, care au pierdut in medie 12 kilograme si aveau o rutina de antrenament cardio de 40 minute de doua ori pe saptamana, timp de un an, nu au redobandit deloc grasimea abdominala pierduta, chiar daca s-au mai ingrasat putin.

Cei care nu si-au dus la indeplinire exercitiile nu au fost la fel de norocosi, depunandu-se la loc 33% din grasimea de pe burta.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s